مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-17حوادث

هشدار رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی معابر 


رییس پلیس راه استان قزوین، ضمن هشدار به رانندگان نسبت به لغزندگی سطح معابر و جاده های استان به دلیل بارش باران، از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و سرعت مطمئنه سلامت خود و سایر شهروندان را حفظ کنند.

-   سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: به دلیل نخستین بارش های پاییزی در سطح استان، جاده ها از شرایط مساعدی برخوردار نیستند.

همچنین در شب گذشته، شاهد وقوع تصادفات جرحی و خسارت بودیم که لازم است شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی نسبت به سلامت خود و سایر شهروندان اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: وقوع تصادفات در چنین شرایطی، به خصوص در آزادراه ها بیش از سایر جاده های ارتباطی رخ می دهد که در این رابطه رانندگان بایستی نسبت به رعایت فاصله طولی اقدام و از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت و سبقت بی مورد خودداری کنند.

ذاکری منش با اشاره به اینکه شهروندان در شرایط جوی پاییز و زمستان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت سفر، رانندگان ضمن اطمینان نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود به لحاط فنی، حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیرچرخ و لباس گرم همراه داشته و قبل از حرکت نیز باک خودروی خود را از بنزین پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی معابر 

هشدار رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی معابر